Bij De Wereld van Saar kun je de bij ons online gekochte artikelen retourneren binnen 14 werkdagen, ingaande de dag van ontvangst. Dit geld voor alle artikelen, uitgezonderd de artikelen in de uitverkoop. Je kunt het artikel retour sturen in de originele verpakking, inclusief compleet ingevuld retourformulier enbijgevoegde factuur (deze wordt u toegestuurd na de betaling).

Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen (passen valt hier niet onder), voorzien van originele etiketten en labels.

Hoe kan je een artikel retour sturen?

Stuur een mail naar retour@dewereldvansaar.nl, wij streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden.

Wij sturen u vervolgens een retourformulier toe, deze kunt u invullen en bijvoegen bij het artikelen in de originele verpakking.

Breng het pakket bij een PostNL Servicepunt en verstuur het pakket naar het adres wat op het retourformulier staat.

Let op: risico en kosten m.b.t. een retourzending zijn voor je eigen rekening.

Wij raden je dan ook aan je pakket met een track & trace code te versturen en deze code goed te bewaren.

 

Kan ik ook een artikel ruilen?

Ja, ruilen is alleen in de winkel mogelijk. Zodra u het artikel thuis heb ontvangen heeft u 14 dagen de tijd om te beslissen of dat u tevreden bent over het geleverde artikel.

Al is bijvoorbeeld de maat niet goed, kunt u naar de winkel komen om deze te ruilen voor de goede maat. Neem van tevoren wel even contact op, zodat u zeker weet dat het goede product op voorraad  is.

 

Heeft u een klacht over een product?

We controleren al onze kleding en accessoires op productiefouten. Het kan wel eens voorkomen dat wij er een over het hoofd zien. Daarom vragen wij u na ontvangst het artikelen goed te controleren. Heeft u een klacht over een product vult u dan het formulier in op deze pagina.